Tuesday, October 6, 2009

hari-hari yang mencabar

Dua tiga hari ni adalah hari-hari yang mencabar bagi aku. Kenapa aku cakap macam tu? Sebab, dari pagi, bangun tidur, breakfast, terus bersiap utk discussion, kelas dan lab..membawak sampai ke malam. Bilik tu da jadi mcm hotel sebabnye balik sekadar mandi, makan pastu keluar balik. Begitulah rutin aku untuk dua tiga hari ni...bila malam tu balik memang katil la yang nampak dulu. Sekejap je rasa 24 jam tu...blog pun memang xsempat nak di'update'. Bila dah masuk minggu-minggu terakhir semester ni, banyak yang perlu dibereskan dan diselesaikan sebelum exam ni. Maka, hasilnya jadi macam ni la. Discussion aja semedang. Tapi xpela, untuk kebaikan diri sendiri jugak. So, buat kawan-kawan semua "let's strive towards success!" Semangat pulak aku ni. Hehe. Setakat ni je kot untuk entry ni. Kepala aku da start masuk mode pening nh. End.

No comments: