Thursday, February 4, 2010

Warna-warni bukan water colour

Salam
Minggu ini adalah minggu yang "sangat packed". Serius, tak tipu. Keluar rumah pagi, petang baru kaki jejak rumah balik. Hm, macam tulah nanti da kerja. Ye tak? Tapi sekarang belajar lagi.. Penat..sangat penat...rasa malam tu tak nak buat apa-apa. Just nak berguling-guling atas katil je. Boleh tak nak buat macam tu? Kalau kat rumah buat macam tu, sah-sah mak dah kejar dengan batang penyapu. Hehe. Hari ni ada lab Genetik. Jadi nak kongsikan serba sedikit apa yang kitorang buat kat lab petang tadi. Ha, tahu tak apa tu...

 
Biru: Antiserum A, Kuning: Antiserum B, Jernih: Rh

 
Dari kiri: Fara O+, Fareha O+, Dayah A+, Ct B+ (Darah siapa paling pekat?hihi)

Sebenarnya agak takut nak cucuk jari sendiri. Jadi dengan bantuan Fareha, maka dapatlah saya menyumbangkan sedikit darah ke atas tile ini. Jari sejuk je. Dah rasa macam fear factor. Padahal cucuk sikit je. Oh, lagi satu baru saya tahu yang saya tidak boleh bengkokkan ibu jari. Kesian. 

Nak lari sedikit daripada cerita di atas. My roomate beri saya chopstick. Sangat cantik. Warna-warni. Suka tengok. Tapi dia beri sepasang je la. Warna peach. Suka. Time kasih Z-yah :)

 
 Saya punya yang warna peach tu

Ok, cukup setakat itu. Malam ini ada discussion untuk wat persediaan sebelum ke Gunung Lang. Dengar-dengar xde air. Mandi air hujan? Alahai...Kalau tak hujan, x mandi kah???

No comments: