Monday, February 22, 2010

...what a hectic day

Tidur hanya tiga jam
Kepala sudah agak-agak tidak betul
Seperti bintang sedang menari-nari di atas kepala
Kerja sangat banyak
Sudah 10jam otak ini bekerja
Ia perlukan rehat
Dan malam ini masih ada lagi perbincangan
Midterm Genetik hari Khamis
Juga akan ke Teluk Senangin
Mini projek Ekologi yang belum selesai
Juga Fisio yang katanya ada masalah
KPT perlu disiapkan juga

Adakah saya terlalu banyak berfikir?
Adakah saya sudah mula merapu?
Adakah saya perlukan tidur yang cukup?
----------YA---------
"Kuatkan semangat, tabahkan hati, kentalkan jiwa"

Enough. Saya sudah merapu.

p/s: 
Pelajaran baru yang saya dapat daripada kelas Genetik hari ini : "Dikatakan kromosom X lah yang telah membawa gen kebijaksanaan. Walaupun begitu, perempuan agak celaru kerana mempunyai dua X itu berbanding dengan lelaki yang diseimbangkan dengan kromosom Y. Sebab itu mereka lebih tenang" 

Saya rasa itulah yang sedang saya alami sekarang.

No comments: