Thursday, February 11, 2010

Kiran in memories...

830 pm
Baru je sampai KHAR dari beli tiket untuk pulang ke kampung
Dapat mesej dari bonda tersayang
10.02.10
Kiran (kucing kesayangan) sudah tiada...
Speechless
Dan dan bergenang mata
Sedih sangat...
Terkilan juga
Sebab kali terakhir saya mengusap kepalanya adalah pada lima minggu yang lepas
 
"Sesungguhnya kami adalah milik Allah dan sesungguhnya kepada Allah jua kami dikembalikan"

5 comments:

Dayang Bulat said...

huuuu... kucing akak, dayang bulat pun mninggal mase akk takde kat umah... teruk akak nangis.. sampai orang ketuk pintu tanye ok ke tak... sayang gile kat dayang bulat.. bersabar ye.... takziah....

مَعهَدين الُمعلمْ said...

hehehe..
kucing punya pasal nangis jugak ek..

ara said...

Kak ecah: Time kasih kak...sedih bila benda yg kita sayang dah xda...

Maahadian al-muallim: kucing kesayangan...sbb tu sedih giler...

Sofia said...

ingt kn kira hot fm td.. hehe

neway, kamu mmg pencinta alam yg sejati!!

p/s : tag for u.. jgn sedih2..
http://epilogsofia.blogspot.com/2010/02/aku-bangga-aku-ada-tangan.html

ara said...

xde la kak pia...kucing..hehe