Friday, May 4, 2012

Kekok

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Dah lama tak menulis. Rasa kekok sangat. Tulis pun merangkak-rangkak. Satu-satu fikir ayat. Well, lepas post Wordless Wednesday #26 tu, bukan tak nak update...tapi...

Haih, sebab tu kena ingat masa lapang sebelum sempit...kesibukan yang amat sangat. Padahal kalau dengar cakap-cakap orang, "alah..cikgu apa yang sibuknya". Tapi hakikatnya...cikgu itu jugalah yang tahu kesibukan itu.

So, dalam lama tak menulis ni, banyak sangat sebenarnya nak cerita. Bila dah berjiwa blogger ni, nampak sesuatu je fikir nak blog, berlaku sesuatu je nak blog. Tapi tu semua hanya sempat dalam kotak fikiran je..tak sempat nak menekan di keyboard. Oh yes, tempoh perkhidmatan INTERIM aku dilanjutkan. Dan dikatakan mungkin akan tamat dalam masa terdekat. Entahlah....malas dah nak berharap. Kalau ada rezeki aku posting tahun ni, adalah tu. Allah dah tetapkan rezeki masing-masing...

Dalam kekok-kekok ni, dapat jugak aku tulis satu entri. Sorry guys, blog lama tak berupdate. Lama tak blogwalking. Oh well, statistik blog aku pun macam dah nak masuk bawah tanah je. Haha...penangan sawang-sawang kat blog aku banyak sangat. 

Well, selamat berhujung minggu semua~

No comments: