Sunday, May 13, 2012

Mula-mula kenal blogger

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Masa tu tahun 2009, masih lagi dalam pengajian. Semester 6 kalau tak silap. Sebelum tu ada juga kawan-kawan yang sudah mempunyai blog, tapi tak takde inisiatif pun nak pergi tengok. Tapi, selepas mendapat tugasan dari pensyarah, pulak tu nak kena hantar melalui penulisan artikel di blog, masa tu barulah mula nak explore dunia blog ni. Terkial-kial jugalah masa tu.

Masa tu design blog ke, follower ke, segmen ke semua tak ambil kisah.. yang penting tugasan siap dan dihantar sebelum tarikh akhir penghantaran. Tapi lepas tu, mula timbul minat nak tambah kawan-kawan blogger, rasa nak cantikkan blog sendiri..nak ada bloglist..bermula dari minat tu aku belajarlah serba sedikit pasal blog ni. Mula-mula tu macam pelik je nak join segmen dengan giveaway. Tapi dengan segmen, giveaway dan contest lah membolehkan kita mendapat kawan-kawan blogger yang baru.

Gambar ada kaitan ke? sumber

Sampai sekarang, aku masih lagi setia dengan blogspot ni. Walaupun dah tak sekerap dulu aku update tapi blog tetap di hati. Dan aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi jadi kawan-kawan aku dalam dunia maya ni. Apa yang baik dari blog aku ni, moga dapat dijadikan pengajaran dan yang buruk tu moga mendapat teguran untuk penambahbaikan...

4 comments:

Anonymous said...

btol2
kadang bila kita buat sesuatu tu dengan saja2
kadang bnda tu bole buat kita macam addicted skit
hehe

Wardah alisya said...

@farah hanim tak kenal maka tak cinta..betul tak?

maszull said...

assalamualaikum wardah....betul tu dr blog la kita akan bertemu rakan2 alam maya ni...:)

Nadia said...

ramaikan kenalan ... luaskan pandangan! :)