Sunday, September 6, 2009

Teringin sangat...

salam. ha...ape yg korang teringin sgt nk mkn tp masih lg lom dpt mkn dlm bulan ramadhan ni? Macam aku, teringin sgt nk mkn mee bandung...wawawa...tp bukan made in tg malim la...rasa x sama...hm...cbe tgk gmbar kt bwh ni.
ade udang...ade daging...sedapnye...
pastu, teringin jgk nk mkn kek batik. yg kt KHAR tu kecik sgt...
ada x yg macam ni?hehe
Macam-macam. Takpe2, nt balik cuti raya ni, kalo sempat insya Allah aku buat...kecur liur tgk kek batik tu. Tapi, kalau sape yg mmg x suka coklat, mmg xde perasaan la tgk kek batik tu.adeyh...and lastly, cocktail buah (mesti yg sejuk, kalau x sejuk, x sedap)
Buah + nata de coco + susu cair
Ha...tetiba rasa lapar. Adeyh..tu la...pepg da post pasal makanan. Mane x lapar? Salah sendiri la tu...So, apa pulak yg korang nk sgt mkn?

4 comments:

Dayang Bulat said...

farah..t kalu kakak akak buatkan kek batik..akak bagi ye?

cik agha said...

boleh sesangat kak...tengkiu2 =)

An-Nur Furqan said...

mee bandung santai ader...

cik agha said...

mee bandung santai..feveret ag..ni cuba ag rasa mee bandung johor btol..konpem terlupa yg santai.hehe