Friday, September 11, 2009

Apa yang selalu korang buat bila korang sensorang @ bosan?

Lonely...sensorang...roomate balik kampung...kengkawan busy...so, tinggallah korang keseorangan diri merenung syiling di bilik, menopang dagu di hadapan laptop, atau seharian syahid di atas katil. Pernah x korang bersituasi begini??? Mesti pernahkan? So, apa yang korang akan buat bila sensorang @ kebosanan melanda diri itu?
Bila hal sensorang ni terjadi pada aku, biasanya aku akan melayari internet...selalu buat sebenarnya dan aku akan menjadi sangat geram bila time bosan tu xdapat internet. Rasa nak menjerit je...serius x tipu. So. kalau xdapat internet biasanya aku akan tengok cerita-cerita korea, tak pun baca novel. Hlovate of course =)
Dan sekarang sebenarnya aku tengah sensorang...wawawa...sungguhla terasa kebosanan yang amat sangat. Apa yang aku buat? Blogging...tengok Nur Kasih...tengok orang (sebab aku di bitara sekarang ni). Selalunya, opsyen utk membuat assignment mmg la menjadi pilihan last sekali utk aku buat walaupun da rasa berat da bahu aku ni memikul assignment yg x siap-siap. Bagi aku, kdg2 kita memerlukan masa untuk diri sendiri...bebas nak buat apa je.
Tapi sekarang aku B.O.S.A.N yang amat... apa nak buat????

4 comments:

aahafiza said...

fara, nanti ko design ar paper cup mcm 2..hehehe..

cik agha said...

haha..boleh2..hidung sape nak jadi model ni?? =)

m.a.s.t.u.r.a said...

farah..ko ad novelhlovate sume ke??aku pn kipas susah mati hlovate gk...xsgka ko minat jgk..

cik agha said...

ade la jgk..ko pon minat eh..xsangka jumpa fans hlovate jgk...terharu.patutla mcm hlovate jgk ko pny entry.hehehe