Saturday, April 6, 2013

Kyle Hanagami

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Ok, tiba-tiba je update pasal Kyle Hanagami ni kan.. sebenarnya aku tak kenal pun dia siapa, tapi sebab Bruno Mars punya pasal aku boleh tertengok video-video dari si Kyle ni. Ceritanya macam ni, dua tiga hari ni dalam kepala aku asyik bermain lagu 'locked out of heaven' je memanjang...habis semua video kat youtube tu aku tengok aku rasa. Ok, tu tipu. Takde la semua, tapi banyak jugak la.

Duk sedap-sedap skrol aku punya hp kesayangan tu kan...tiba-tiba jumpa la si kyle ni. Ohh..sangat kool video dia. Siapa Kyle Hanagami ni?

Jeng jeng jeng

kyle hanagami
image: google image

Ha..tu dia si Kyle tu. Dia merupakan seorang koreografer atau dalam bahasa mudahnya ialah cikgu tarian ler. Serius semua koreografi dia kool habis. Penuh emosi. Dan yang penting best. Bagi aku la. Mungkin bagi orang lain biasa je. Tapi aku suka je tengok orang menari walaupun aku tak pandai menari. Ha ha ha. So kalau nak tengok kehebatan si Kyle ni, sila lah ke youtube sendiri ye. Antara video yang aku suka dari Kyle:

1. Locked out of heaven
2. Marry me
3. The lazy song
4. Give me love --> video latest dia

Oh, kalau tak silap aku dia ada keturunan Jepun sikit. Nama pun Kyle HANAGAMI kan...
ok. bye.
selamat berhujung minggu.

1 comment:

shida said...

xpenah denga name die..haha...but yes he is cool... :)
~~