Sunday, February 26, 2012

Asyik novel je

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Apa khabar semua? Rasa janggal pula bila lama dah tak menulis. Aku tak ke mana pun. Cuma rutin harian yang sibuk menyebabkan aku tidak sempat untuk menulis. Bagi pelajar IPT, mesti ramai yang sudah gunakan vaucer buku tu kan. Jadi disebabkan adik aku dah tak tahu nak beli apa lagi dengan vaucer tu, maka aku dengan senang hatinya memberi cadangan untuk beli apa. 

Ha..sudah semestinya novel! Aih, novel lagi? Daripada burn vaucer tu, baik beli sesuatu kan? Jom tengok novel apa yang aku beli.


Siapa yang pernah baca dua-dua novel di atas? Kongsilah sikit preview...korang, beli apa?

3 comments:

Hafizin Jamil said...

macam mana baca cerita pasal wimpy kid tu,,tak ingat da

Unknown said...

x pernah bace lagi those novels.
vaucer pon tak amek lagi huhu

EyqaLuvender said...

diary of a wimpy kid tu mcm best je...
ouh,kte ingat td beli novel cinta...heeee~