Tuesday, June 21, 2011

Ketika Cinta Bertasbih

Salam..
Pernah tengok cerita ni tak? Ketika Cinta Bertasbih. WA baru je baru berpeluang tengok cerita ni. Itupun bahagian ke-2 je. Tersentuh hati...


Nak tengok yang bahagian pertama pulak. Jom tengok sekali?

10 comments:

syrupmasin said...

kcb best :)

Alisya said...

@syrupmasin: Best2x!

Alisya said...

@Nini Hartini: Wah, dah tgk banyak kali jugak ye..alisya baru je tgk td..papepun, kcb best. :)

Nur Fannun said...

film mmg best lagi best dri film nur kasih..skg ni aku layan dia punya sinetron

Alisya said...

@Nur Fannun: ada ye sinetron dia? tak perasan la pulak..hehe

Nur Fannun said...

alisya ni ketinggln le..sinetron dia dh nak masuk musim ke-3 dh..KCB special ramadhan, KCB meraih ridho ilahi akn dtg KCB dari sujud ke sujud..

Alisya said...

@Nur Fannun: hehe..dah nak masuk 3 musim dah ye? nak buat caner, alisya tak tengok sangat sinetron.

Nur Fannun said...

sinetron KCB tak de kena mngna dgn sinetron yg tayang kt tv tu tau..

Alisya said...

@Nur Fannun: memang peminat setia kcb ye..hehe

Nur Fannun said...

ha'ah mengapa tidak..hehehe..