Thursday, March 29, 2012

Kesibukan yang amat

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Selamat pagi. Ha..sempat lagi nak update walaupun nak pergi sekolah dah kan... minggu ini memang minggu yang sangat sangat sangat sibuk bagi cikgu-cikgu macam aku ni. Sebab minggu ni minggu terakhir kami berkhidmat di sekolah. Banyak tugas yang perlu diselesaikan. Banyak buku yang perlu ditanda. Projek mural dan bermacam-macam projek lagilah. Doakan aku dapat sempurnakan tanggungjawab yang diberi. Minggu depan? Free....boleh update hari-hari!

2 comments:

Kakzakie said...

Mural kat dinding sekolah bergantung kreativiti cikgu-cikgu sememangnya. Kalau nak siapkan satu ruang tembok pun bukan mudah lagilah kalau 4-5 bangunan jenuh nak siap...

maszull said...

assalamualaikum wardah....selamat pagi n selamat bekerja cikgu....:)