Sunday, March 18, 2012

p tido esok sekolah

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Setelah seminggu beristirehat, akhirnya esok kembali bertugas seperti biasa. Mesti ramai yang cakap,"Sekejapnya cuti..tak terasa pun." Apa boleh buat.. Aku pun termasuk salah seorang yang cakap macam tu. Mana nak rasa cuti. Tanda kertas exam, buat teks syarahan, buat slaid alih-alih dah nak naik balik dah. Takpe, takpe, demi amanah yang dipikul..kugagahi juga.. Ha...yang ada homework tu dah siap belum? Jangan esok dah kena denda dengan cikgu sebab tak siap homework sudahla ye?

Dah pukul 11 lebih... kecik-kecik dulu, waktu macam mak dah hambat suruh tido dah ni. Esok sekolah..nanti liat pulak nak bangun pagi. 

image via

Mata dah mengantuk. Tengok kucing-kucing ni lagi tambah mengantuk. Selamat malam semua.
Selamat bertugas. Selamat kembali ke sekolah.

2 comments:

Hafizin Jamil said...

kalau kejap cuti..ponteng la..haha

Alisya said...

@hj: tak mampu nak ponteng..