Saturday, March 19, 2011

Day 2: The meaning behind your Blogger name

Salam..Tengah buat apa tu? Yang tak ada kerja tu, meh baca entri kat blog Wardah Alisya meh. Ok, tanpa melengahkan masa, mari kita ke cabaran hari kedua. Makna di sebalik nama blog. Hm..apa yang korang fikir bila dengar nama Wardah Alisya? Sebenarnya...


WARDAH = bunga mawar,  ALISYA = dilindungi Tuhan

WA suka sangat dengan nama wardah. Sebab tu WA abadikan sebagai nama blog ni. Blog ni dah macam diari WA dah, cuma ianya boleh dikongsikan dengan semua pembaca. WA harap korang semua gembira saja bila singgah blog ni. Yang penting apa? Senyum...


6 comments:

niesz said...

sedap name ni, nampak sweet jerr :)

Alisya said...

niesz: thanks...

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

NICE la dear ur meaning..

Alisya said...

@|| A Lady Named .. Yantiey || Thanks!

Aien Ein said...

kalau buat nama anak pun sedap.. hehe

Alisya said...

@Aien Ein betul2..makna pun elok..