Friday, June 24, 2011

Segmen: Dia Maharaja Lawak

Salam semua bloggers, 
Sudah lunch? Dah kenyang-kenyang tu, apa kata join WA sama-sama memeriahkan segmen; Dia Maharaja Lawak.
Boleh klik banner untuk join sekali. Atau [link]

Seperti yang diketahui, malam ini akan berlangsungnya final Maharaja Lawak kan. Pada pendapat Alisya, Sepah bakal menjuarai Maharaja Lawak pada malam ini. Sebab-sebabnya:
  1. Lawak mereka best.
  2. Lawak mereka dekat di hati.
  3. Dialog spontan dan logik - tak delah merapu sangat.
Go Sepah! Baik punyer..
Harap-harap lawak dorang malam ni terbaekkk!

10 comments:

auny aizie said...

aku pun suke sepahhhh

lagi lagi jep . ahhaa


semoga lah diorang menang !

Alisya said...

@auny aizie: yes! yes! ada geng peminat sepah..harap2 masin mulut auny.hehe

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

malam penentuan...siapa akan menang ML 2011? (^^,)

wahh... ada geng.. go sepah !! baik punyer.. hee~

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/segmen-dia-maharaja-lawak.html

Met bUjang said...

Go Sepah !:)

Alisya said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri: Sepah menang!yeay!!

Alisya said...

@Met bUjang: Sepah baik punyer!

cheqwa said...

alisya...!sepah kita juara lah!hihiihi..yeaah :D

Alisya said...

@cheqwa: sepah juara. hihihi, suka2!

Dzarief Zuhdi said...

Yeah.. Sepah juara..
Pusing -pusing sini... :D

Alisya said...

@Dzarief Zuhdi: yeah! selamat datang..