Tuesday, June 14, 2011

Wacana suka-suka hati

Salam, bukak dashboard tadi, nampak ada segmen menarik dari Pembawa Wacanaku ni. Mari kita cungkil bakat ke'kreatifan' kita~~


Apa yang perlu dibuat? Isikan dialog dalam gambar mengikut kreativiti masing-masing.


A: Baiklah kak ngah, adik dengan abang long, kita dah nak pergi rumah pengantin perempuan ni. Jadi pak lang nak mintak tolong kamu semua jadi bodyguard pak lang, boleh?
B: Kenapa kak ngah pun kena jadi bodyguard pak lang...kak ngah nak tabur bunga rampai.
C: Ala kak ngah, pak lang takut kena kejar lembu lah tu.

Sekian.

2 comments:

miss inna said...

salam ziarah!

"haha! pak ngah bukannya apa, cuma pak ngah nie dupdapdup skrg nie, hormone adrenaline mengalir laju sgt"

Alisya said...

@miss inna:

t/kasih..

"maklumlah, ramai tetamu yang datang.."

hehe