Thursday, December 1, 2011

Rokok dan kopiah; kenapa di"private"?

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Buat peminat-peminat Matluthfi, mesti pernah dengar video tentang rokok dan kopiah kan? Siapa dah pernah tengok? Aku pernah tengok sekali dan baru ingat nak tengok lagi sekali. Tapi apa yang terpapar pada skrin ialah:

"rokok dan kopiah"
this video is private

Lorh...baru nak tengok lagi..kenapa dah private? Baru ingat nak fahamkan video tu dengan sefaham-fahamnya. Dah macam nak buat assignment pulak kan... Tengok mula-mula hari tu tak berapa nak faham mesej yang cuba Matluthfi sampaikan. Tapi aku memang suka ending dia. Dan disebabkan video tu, aku dah ter"suka" dengan lagu Penakut - Yuna. 

Apa-apapun, kepada Matluthfi, walaupun aku tak tahu kenapa video tu diprivate, aku harap ko tak serik lagi nak hasilkan video yang super awesome! Ramai fans ko yang akan support ko dari jauh...

p/s: Bajet macam matluthfi baca je mesej ni kan...

4 comments:

RHI said...

akak tak pernah tengok lagi

Mia Meymi said...

penah tgk.. :)

Nadia said...

nad tak pernah tengok...dah tengok bnyk spam x??

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/tido-diganggu-kerana-anak-ular.html

L said...

aku matluthfi.. hehehe..

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html