Sunday, December 25, 2011

Pagi-pagi orang nak sembahyang subuh, tapi kau...

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Selamat pagi semua. Pagi subuh-subuh lagi aku dah terjaga sebab bunyi bising orang menjerit. Selepas kejadian ini, sekali lagi aku menyaksikan kejadian yang sama berulang di kejiranan aku.

Mangsa: Aku tak pasti sama ada tuan rumah atau kenalan tuan rumah yang buat majlis sambut Krismas.

Selepas jeritan itu, aku hanya nampak sebuah motosikal memecut laju meninggalkan kawasan perumahan kami. Pagi-pagi buta dah buat kerja tak elok. Aku simpati pada mangsa. Ye la, orang nak seronok-seronok sambut perayaan, tiba-tiba berlaku kejadian macam ni kan...silap-silap haribulan boleh trauma...

Aku harap mereka yang buat berkenaan akan mendapat pembalasan setimpal, kalau tidak atas dunia..kat akhirat sana..

p/s: Semakin takut nak pakai handbag.

3 comments:

biela bell said...

haish..xpatut2...kta kena lebih berhati2..

Qil_H0shi said...

pagi2 dah buat dosa.,aish.,bhye2

Yatie Awang said...

susah nak hadapi masalah macam ni, selalu je ada dimana2

Tiga hari dalam hidup