Wednesday, November 9, 2011

Wordless Wednesday #19 - Selalu tak buat macam ni?

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


picture credit: weheartit.com


p/s: Senyum je tengok gambar ni. Macam pernah buat je?

13 comments:

Fathiah Hamim said...

hehe saya baru share kat fb gamba neh. =D

aimie amalina said...

hehehehe
kenapa cm penah buat
hahaha
pemalas nye la dakuuu

bella hamzah said...

haha comel jerk.. bella selalu jerk buat camni.. agak2 kemalasan tu kan.. sengal kan bila pikir balik hik2

::Cik Pija:: said...

pemalas punya pasal, pastu marah2 diri sendiri kenapala tgn @ kaki xsampai2 nak amik benda tu or marahkan benda tu kenapala diletakkan jauh2 sangat. kikiki

QasehCinta said...

hahaha.....rasa nak hentuk kepala tgk pic ni...sebab pernh wat sedemkian rupa...hahaha

GaRy™ said...

sentap2.. hahaha..

ABU said...

huk huk ^^

ABU said...

huk huk ^^

nurul ezzatie zulkarnain said...

hahaha..
tau x per..

Mya said...

kehkehhhh malas tapi mahu =p

Tentang Kita said...

hahaha...penah wat sekali sekala

Syuhada said...

sy pon mcm ni...keh keh keh...=P

Pocket said...

hehehe,
daging tu kalau nak digerakkan
perlu tenaga dan gula,

so utk yg malas cam pocket,
semua tenaga perlu disimpan.
gambar itu amat bererti utk pocket :D