Monday, January 30, 2012

Bila dah sakit...

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


...memang rasa tak boleh buat apa-apa. Lagilah kalau demam tambah dengan sakit kepala. Tidur je la jawabnya. Kalau aku la. Tapi kalau sakit perut? Ohh tidak...

lagilah kalau yang tiap-tiap bulan punya sakit tu. Buatlah gaya macam mana pun sakitnya tak hilang. Baring, meniarap, tertonggeng, berguling..semua sudah..sakitnya tak hilang-hilang jugak. Pulak tu jenis yang keras kepala tak nak telan panadol. Bagus sangat lah tu.

So, kesimpulan yang aku nak cakap kat sini,
..kalau tak nak sakit perut macam aku...Muahahahaha

4 comments:

maszull said...

assalamualaikum wardah ...kalau dah sakit kenalah makan ubat supaya sakit tu x melarat yer...:)

aimaniman said...

kalau x nak sakit perut,... jgn jadik perempuan??? isshh

salam kenal dan dofollow sini,...

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

aiii wardah :)
1st time BW blog kamo kannn, heheh.. thanx for visit & follow my blog utk segmen up follower tuh :))


Jom singgah entry pertame C i N t ª β u N g ª untuk tahun 2012 :)))

C i N t ª β u N g ª vs K.A.H.W.I.N

ketikketok said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan dengan khasiat alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan