Saturday, January 28, 2012

Senyum kan sedekah

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Hari ni anda dah berikan senyuman kepada siapa? Bukan susah pun nak senyum kan..tapi yang jadi susah tu bila  kita tengah marah. Sah-sah muka tak boleh nak senyum. Kalau senyum jugak mesti jadi macam plastik. 


Bila senyum tu, biarlah ikhlas. Baru dikatakan sedekah. Ye tak? Tapi berikan senyuman kepada yang hak je tau. Jangan pulak nanti senyum tak tentu pasal. 

Ok, sebenarnya aku nak kongsikan sekali doodle pertama yang aku lukis guna paint.net ni. Belajar dari blog Azzah sayur lemak. Ha...terima kasih ye Azzah. Siapa yang nak belajar buat doodle boleh terjah blog beliau beramai-ramai ye. Comel je semua doodle-doodle dia. Akhir sekali,
Senyum tak perlu kata apa-apa
:)

5 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

datang senyum dekat sini...

=)

ecadwinkyasha said...

comel je doodle tue :)

emy zulaiha said...

senyum kat sini :) hehe

Mr.Sepet said...

senyum itu sedekah . .

maszull said...

assalamualaikum wardah...senyum itu satu sedekah n jadi pemanis muka juga...:)