Tuesday, January 3, 2012

Pengaruh 11:11 dengan My Girl

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Setiap kali ternampak jam 11:11 malam dekat dashboard laptop, mesti aku teringat dia ni

image via
sebab dalam cerita My Girl, dia ada cakap masa pukul 11:11 mesti akan ada orang yang teringat kat kita. [nonsense]
Tapi terfikir jugak, ada ke orang yang teringat kat aku?
Hadoi. Putus fius dah. Kuat betul pengaruh cerita kat aku. Macam mana boleh terfikir macam tu??

image via
Mungkin sebab cerita ni antara drama Korea yang mula-mula aku tengok kot?
Korang pernah terfikir macam aku tak??

6 comments:

aimie amalina said...

heeeeee
same
kdg2 mimi pon jadi cm tu
hehehehe

Si BuDaK KaChAk said...

owh....yeke???xigt plak cite tu....tapi bagus ni....boleh dipraktikkan bila dah ade awek nnt....hehehe

maszull said...

assalamualaikum Wardah...pengaruh betul cite Korea ni skg kan mesti x lupa punyer...:)

zareliqa afiqa said...

Sama jugak! mcm terpengaruh pun ada dengan cite2 mcm ni.heee :D

fiqah hamed said...

he3..suka tngok citer nie^^

Asrari said...

hihi ter'influenced' juga sbnrnya disebabkan cerita ni =)