Sunday, December 5, 2010

Short update

Salam semua..
Novel yang WA baru beli semalam tu sudah selamat WA baca.
Lelaki Berkasut MERAH
Separuh dah pun.
Asyik gelak je masa baca tu.
Tapi WA tahan kan je sebab room-mate WA dah jeling semacam je tengok WA.
Hehe. Jangan risau, WA masih waras lagi.
Cuma WA tak boleh tahan gelak sebab ayat-ayat yang digunakan lucu dan selamber saja.
Mungkin malam nanti selamat lah novel itu dikhatamkan.

That's all for now. Babai :)

8 comments:

intankuterpilih said...

suka baca novel, tapi tak pernah baca sampai abis, baru baca suku buku, mata dah ngantuk...

hai farah...

Alisya said...

hai kak ct..camtu ye..fara memang tak boleh jmpa novel..mesti nak tahu sampai ending..hehe

RazFiRa said...

hmmm..menarik jugak ek novel tu

Alisya said...

RazFiRa: Menarik sangat :)

aisya said...

kalau dah lawak tu gelak je.. tapi kalau part sedih, nangis x bhenti2.. hehe

Alisya said...

aisya suka baca novel jugak ye...tu baru betul, menghayati pembacaan..

fatynadia said...

suka baca novel eh? bestnya. saya kurang sikit sebab sekali dah baca, kalau boleh mahu khatamkan haritu juga, abis semua benda terabai

Alisya said...

fatynadia: suka sangattt..hehe..dulu memang mcm fatynadia, baca je kalau boleh nak habiskan hari tu juga. tapi sekarang da boleh kawal sikit la..