Tuesday, December 14, 2010

Susah betul nak jumpa

Salam dan ucapan selamat buat semua..

Hm...apa yang susah nak jumpa tu? Sudah semestinya novel-novel yang best di bawah ini...

Novel ini adalah novel paling laris bulan November di Harris Aeon Tebrau..Jadi WA tertanya-tanya lah juga apa yang bestnya novel ni..Tahu-tahu sudah tiada stok.. 
Melepas lah sudah...

Okay, VT daripada Hilal Asyraf. Novel ni WA cari sebab bestfriend WA cakap novel ni memang best. Lagipun, WA sudah menghabiskan Sinergi dan ternyata memang best pun..Tapi, novel ni juga susah nak jumpa...
Melepas lah lagi...

Yang ketiga ialah Tuesday with Morrie..novel ini juga telah di reccommend oleh seorang kawan baik WA juga..katanya asyik baca novel BM saja..apa salahnya baca novel Inggeris? Betul-betul...cuma WA jarang la baca novel Inggeris..selalu baca yang BM je..cepat sikit halaju pembacaannya. Hehe.

WA harap tak lama lagi dapatlah memiliki ketiga-tiga buah buku di atas..kalau ada rezeki jumpa, adalah tu. Betul tak?

4 comments:

hasrulhassan said...

Salam .. novel pertama tu baru je sampai tghari tadi .. hehehe .. ehh serupa la plak ...

zahidah dihaz said...

ada someone suggest baca tuesday with morrie...tapi belum jumpa jugak buku tu...


New entry: We Got Married

intankuterpilih said...

minat betul baca novel yea...kite ni dah pencen baca novel...hehehe

Alisya said...

Hehe..kak intan, sponsor novel satu! hehe