Sunday, December 19, 2010

"100"

Salam u olls, macam mana hujung minggu anda hari ini?
Harap-harapnya semua gumbira ceria sahaja lah ya.

Ada apa dengan nombor 100?
Ha...sebenarnya follower WA sudah mencapai yang ke-100 pada hari ini..
Wee~
WA tak jangka pun yang bilangan follower WA boleh cecah angka se100.
Yelah, blog WA biasa-biasa sahaja...entri juga biasa-biasa saja..
Mana nak challenge anda-anda yang sudah mempunyai follower beratus-ratus atau beribu itu..
Anyway, kepada mary ann - terima kasih kerana menjadikan bilangan follower WA genap menjadi se100.


P/S: Apalah ada pada nombor jika orang yang betul-betul baca blog kita tak sampai se10 pun..

5 comments:

intankuterpilih said...

ala xper... nati lama2 berduyunlah trafik dtg... yg penting kene rajin update jer...pastu ping biar org kenal blog kita...

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

ramainya!!! jeles2,..haha,...

Alisya said...

Intankuterpilih: kak, ping tu mksudnya caner?

Dayat: Nak jeles ape dayat, ko pun boleh je up kan trafik..pelan-pelan kayuh!

Lizzie Yasmin said...

Jadi ke 101 boleh.. hehehe

Alisya said...

Lizzie Yasmin: Boleh2..