Wednesday, December 15, 2010

COVER YOUR AURAT CAMPAIGN | SHOW YOUR SUPPORT!

Salam dan ucapan selamat buat semua..
Entry WA kali ini ialah berkaitan dengan kempen menutup aurat anjuran blog thepotpetking.


WA sokong sangat dengan kempen sebegini..Betul, kadang-kadang tu rasa macam duduk kat Hollywood je walaupun berada di negara sendiri.. Bagi WA, aurat tu perlu dijaga dan ditutup sebaik-baiknya..Bukannya susah pun, senang jer. Tutup aurat tak cantik? Tak hensem? Siapa kata? WA tengok cantik je...lagipun dengan menutup aurat ni, dapat melindungi diri kita sebenarnya..Lagi satu, berbulu benor mata WA nengok perempuan yang pakai tudung tapi pakai baju adik-adik.. [baik tak payah pakai tudung terus]. Maaf kalau ada yang terasa. Ini adalah pandangan peribadi WA.

WA nak tag semua pembaca blog WA ini..Jom ramai-ramai support kempen ini!

9 comments:

azzah8 said...

salam ziarah dan salam kenal,
dah follow u
follower ke 87

http://www.nurazzah8.blogspot.com/

waalllaa! said...

saya pon sokong..tapi bila saya pakai tudung labuh diorg perli..ckp saya munafiq la..pakai alas meja la..sekurang2nya saya menutup dada saya drpd diorg xtutup dada..dh la xtutup dada n kepala..kutuk2 org lagi..dugaan betol kalau berubah ke arah kebaikan..tapi bila wat kejahatan xde org pon nak tegur..ptutnyer bagi sokongan kalau nk berubah ke arah kebaikan ni..saya xfaham la ngan manusia skang..huhuape2 pon saya cube berfikiran positif..

al-lavendari said...

salam.

cuba wa baca entri uncle yang ini:

http://al-lavendari.blogspot.com/2010/11/yang-membezakan-kita-dengan-binatang.html

asyfiqaz said...

thanks for supporting ye!
moga dapat bagi kesedaran kepada yang lain2 =)

Alisya said...

azzah88: salam kenal..trm kasih..nanti alisya ziarah blog azzah..

waalllaa: harap waalllaaa dapat bersabar dan kuatkan hati..memang banyak dugaan untuk berubah ke arah kebaikan..harap waalllaa dapatkuatkan semangat..

Alisya said...

al-lavendari: wsalam..ye uncle, nanti saya baca..

asyfiqaz: sama-sama...insyaAllah, mudah-mudahan..

♥NuR SyAFiQah♥ said...

sy sokong..follow u

plezz vote my blog pika diaries at http://bpm-undip2.blogspot.com/

thanks :)

Mohamadazhan hjDesa said...

kempen menarik utk generasi muda :)

Alisya said...

nur syafiqah: terima kasih :)

Mohamadazhan hjDesa: Jom sertai kempen ini..