Sunday, January 30, 2011

Doktor juga seorang blogger

Salam 1 Malaysia.

Sejuknya hari ni. Sudah dua hari berturut-turut hujan dari semalam. Nampaknya memang duduk kat rumah je la jawabnya kan. Entri ini sebenarnya WA tulis sebagai penghargaan kepada Dr Hafiz kerana telah menjadi follower Wardah Alisya. Macam tak percaya je. 


Terima kasih buat Dr kerana sudi follow blog WA yang tidak seberapa ini. Kepada yang belum kenal dengan Dr Hafiz lagi, boleh ke blog beliau di sini.

5 comments:

Amanie Ashraff said...

kt phg pun asyik ujan. brrr tibe2 rasa mcm kt holland

Dr Mohd Hafiz bin Dato' Osman said...

Thanks WA for this special entry :)

Alisya said...

Amanie Ashraff: Musim hujan ke eh sekarang ni??grr..grr..(sejuk)

Dr Hafiz: You're welcome :)

eiela said...

macam-macam profesyen kan blogger nih. tak terbatas,,tahap umur pun sama.

Alisya said...

eiela: ya betul. blog untuk semua..hehe