Thursday, August 4, 2011

Nak berbuka mesti kena ada nasi

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Beberapa minit lagi akan berkumandang azan Maghrib menandakan sudah masuk waktu berbuka di kawasan anda dan sewaktu dengannya. Mesti da bersiap-siap kat meja makan kan? Banyaknya makanan....hurm, jangan sampai membazir sudah la ya?

Siapa yang berbuka je mesti kena ada nasi? Korang? Alisya pun sama lah... Okay, jom-jom kita terjah pemilik blog ini. Apa agaknya yang perlu ada ketika berbuka...


Kenapa Alisya promote blog dia? Klik sini. Jom terjah ramai-ramai! Klik je banner yang comel tu.

Selamat berbuka!

4 comments:

Shuhaida Subri said...

betul2.. kalau makan nasi tu kenyang dia lama sket. ketat sket perut. hehehe.. ada ke ayat camtu?

FARISZ@AZ.Com said...

kalau di Malaysia makanan rutin adalah nasi di Mesir pula roti dan daging. Bergantung pada makanan rutin suatu tempat. Apa2 pun selamat berbuka dan jangan terlalu keyang nanti rugi fadhilat puasa Ramadhan.

Alisya said...

@Shuhaida Subri perut ketat? hehe..faham..faham..maksudnya tahan lapar lama sikit lah ya?

Alisya said...

@FARISZ@AZ.Com ya..alisya setuju..bergantung pada makanan ruji suatu tempat tu..

terima kasih atas ingatan..selamat berpuasa juga~