Monday, August 29, 2011

Persiapan terakhir sebelum raya

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Masing-masing sibuk ye..dah nak raya katakan..dalam kesibukan tu, biasanya apa yang korang buat ya? Macam alisya, biasanya akan sibuk menerima tempahan menggosok baju. Adeh...lemah semangat eden. Selalu lah tu tiap-tiap tahun. Buat nasi impit..susun kuih raya dalam balang, sediakan duit raya...tapi alisya takdelah. Belum kerja wo..so, tak dapat nak bagi duti raya. Rumah memang dah siap bersihkan hujung minggu sebelum raya tu. 

So, taklah penat sangat malam raya kan. Last sekali, tidur awal sebab paginya nak bangun tolong mak masak hidangan untuk pagi raya dan nak siap-siap pergi sembahyang raya. Wee... tapi yang ralat sikit tu, tak pergi terawih. Patutnya malam-malam akhir lagi semangat nak terawih, tapi lagi semangat buat persiapan raya jadinya. Kongsikan dengan Alisya aktiviti malam raya anda...Jangan lupa tinggalkan komen ya?

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

dari Wardah Alisya

2 comments:

::Cik Pija:: said...

malam2 raya tgk tv, eksaited kalu kuar pengumuman raya tu. hahaha

miZz_nizZ said...

dah rye!!slmt hri raya ye=)