Friday, August 5, 2011

Tergugat iman aku

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera


Tajuk bikin gempak je kan...Nasib baik dah berbuka. Kalau siang hari ni, mau terliur jugak nih.. Gambar tu Alisya ambil dari tuan punya blog ni


Mintak maaf, Alisya nak copy banner tak boleh. Jadi Alisya gunting je la ye. Jom terjah ramai-ramai tuan punya blog di sini. Korang macam mana pulak? Makanan apa yang boleh buat korang kecur air liur?

8 comments:

H.J said...

tengok kurma pom dah kecur air liur..haha

Srikandi Cinta said...

hari ni baru berselera nak makan bila baru baik demam.. macam2 rasa nak makan.. hehe

dhiera said...

nasi lemak lauk ayam??sedap jugak tu...
tp lagi terliur jumpa ayam golek~

cik pulau said...

wahhhhh....
memang tergugat..

Alisya said...

@H.J kurma segar...kecur liur..

Alisya said...

@Srikandi Cinta alhamdulillah...tp makan berpada-pada juga tau.

Alisya said...

@dhiera mesti favourite makanan tu kan?

Alisya said...

@cik pulau kan? kan?