Friday, July 15, 2011

Rambut macam ni pun ada?

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Sibuk-sibuk meng'google'kan diri tadi, Alisya jumpa fesyen rambut yang sangat pelik. Tapi masih ada orang yang menggayakannya dan berbangga mungkin? Jom tengok..

1. Flower power
 

2. Big Lebowski

3. The Dude

4. The yin-yang

5. Disco ball

Pelik-pelik perangai manusia nih...Cantik lah tu kot bagi mereka? Atau sekadar satu kepuasan? Yang penting mereka telah menarik perhatian jutaan mata untuk memandang ke arah mereka. Setuju?

4 comments:

iMBobo said...

pelik2 je pesen rambut ni..

Addin said...

haha macam macma rupa ada kan .

Alisya said...

@iMBobo tahu takpe :p

Alisya said...

@Addin aah..boleh pilih nak mana satu..hehe