Saturday, July 30, 2011

Selamat pendek umur

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Hari ini 30 Julai 2011 bersamaan dengan tarikh aku dilahirkan ke dunia ini. Alhamdulillah..hadiah hari lahir tahun ini merupakan yang paling bermakna bagi ku. Baru dua hari lepas aku secara rasminya telah menamatkan pelajaran di Universiti Pendidikan Sultan Idris dan secara rasminya telah menjadi Alumni Ibu Kandung Suluh Budiman. Itu juga merupakan hadiah buat ayahanda dan bonda yang telah banyak berkorban untuk membesarkan anak mereka yang seorang ini. 

Dah besar panjang ni, aku takdelah sambut hari lahir dengan tiup kek. Tapi untuk makan tengahari tadi, kitorang makan di Ichiban Ramen. Selalunya begitulah cara keluarga aku meraikan hari lahir. Terima kasih mak..terima kasih ayah..

Coffee jelly blended with ebi fried bento
Sesekali makan makanan jepun apa salahnya kan? Aku juga nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada pensyarah, cikgu, kawan-kawan, student dan semua yang wish birthday aku hari ini. Terharu weh. Walaupun sekadar tulis HB, hepi burfday, selamat hari lahir dan sebagainya, cukup untuk buat aku tersenyum sepanjang hari ini. Antara wish yang menarik untuk dikongsikan bersama

ada yang panggil cikgu
ada yang panggil cik agha
daripada cikgu kimia...terima kasih cikgu!
makin bertambah umur, makin tua dah aku...
sanah helwah maksudnya happy birthday :)
ohhh..soalan yang ini aku tak dapat nak jawab..
Ohh...seorang blogger yang juga merupakan 'kembar' aku yang lahir pada hari ini juga iaitu Alya Esprezzo. Happy birthday! 

16 comments:

bombay said...

happy besday!

bombay said...

happy besday!

Unknown said...

sama-sama....

selamat menyambut hari lahir...

Zahirah said...

wah, happy birthday! semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki :)

fieha said...

selamat ulang tahun..semoga mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat :)

Addin said...

sy Addin juga ingin mengucapkan happy birthday ! :)

May Allah bless you .

Wardah alisya said...

@bombay thanks bombay!

Wardah alisya said...

@Atiqah Sa'ahiry terima kasih..

Wardah alisya said...

@hirathanks hira! ^^

Wardah alisya said...

@fieha terima kasih fieha :)

Wardah alisya said...

@Addin thanks addin!

nabila faryzza said...

wahh, tahniah sebab dah tamat belajar. tunggu convocation day je la ea? :)
btw, happy birthday jugeee. hehe

Aesya N. said...

happy belated birthday ^__^

Wardah alisya said...

@nabila faryzza terima kasih...alisya dah konvo dah..28 hb hari tu..hihi

Wardah alisya said...

@Aesya Nrdn thanks aesya!

Wardah alisya said...

@Kaki Wayang terima kasih!